خرید ملک در مازندران

فهرست مطالب

فروش زمین خوش قیمت در نوشهر

زندگی روزمره و پر دغدغه در شهرهای بزرگ، لزوم توجه به سفر، تفریح و استراحت را پررنگ تر می کند. با یک سفر مفرح و هیجان انگیز به شمال ایران می توانیم دست از زندگی پر استرس و رنگ پریده شهری بشوییم و به دامان طبیعت رنگارنگ و بی بدیل رهسپار شویم. و اما شهرک توریستی نمک آبرود در 12 کیلومتری شهر چالوس با زیبایی های خیره کننده طبیعی، چشم اندازهای بی بدیل و امکانات تفریحی و رفاهی بی نظیر خود یکی از بهترین مقاصد خوش آب و هوای ایران است.

فروش 1000 متر زمین در شهر خوش نام نوشهر داخل شهرک آماده 26قطعه ایی با نگهبانی بیست و چهار ساعته ویو رو به کوه و جنگل .

اگر قصد خرید زمین در مازندران را دارید، شهر بندری نوشهر می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. نزدیکی شهر نوشهر به کوه و دریا، دسترسی راحت به امکانات رفاهی نظیر فروشگاه ها، مراکز خرید، رستوران و … بر اهمیت و ارزش این شهر افزوده است.

فروش زمین خوش قیمت شهرکی در نوشهر

همان‌طور که قبل‌تر به آن اشاره کردیم خرید زمین شمال به چند دسته زمین شهرکی، زمین مستقل و بیرون از شهرک، زمین تجاری را در متراژ و ابعاد مختلف خواهید یافت و در این میان شناخت و کاربری زمین بسیار حایز اهمیت است.

خرید زمین شمال همیشه سودآور بوده و البته باید دقت داشت تا این سرمایه‌گذاری در خرید زمین منطقی و با شناخت انجام پذیرد، چرا که همیشه خرید زمین سودآور به معنای زود یازده نخواهد بود و توجه به کاربری زمین و اسناد و مدارک کامل می‌شود خریدی مطمین و ایمن داشت.

متراژ و ابعاد زمین در شمال

خرید زمین در بهترین منطقه شمال بین نوشهر و رویان تا متل‌قو، نمک‌آبرود که به مناطق پر فروش ملک در شمال شناخته می‌شود داخل شهرک به صورت مستطیل و خوش‌قواره به ابعاد20 در 50 متر و با فاصله کم و نزدیک به دریا و جنگل و مواردی از زمین در مجموعه و شهرک نوپا و تازه تاسیس جهت سرمایه‌گذاری و سوددهی و بازده عالی در کمترین زمان جهت فروش موجود می‌باشد.

خرید زمین در این بازار آشفته ملک و مسکن بسیار نادر شده، البته منظور از نادر بودن در خصوص زمین‌های مناسب خرید است و جستجو بر اساس قیمت مناسب با موقعیت عالی و داشتن اسناد و مدارک کامل در نهایت به خرید خوب رقم می‌خورد و توجه به این نکات در خرید زمین حیاتی است.

خرید زمین شمال و نکات کاربردی که بررسی آن بسیار می‌تواند برای شما در خریدی ایمن تاثیرگذار باشد را پیشنهاد می‌دهیم مطالعه کنید و با اساس و پایه زمین‌های شمال که برای فروش معرفی می‌شوند آشنا شوید.
خرید زمین در شهرک با سند در متراژهای 200 متر، زمین 250 متر، زمین 300 متر، زمین 400 متر، زمین 500 متر، زمین 1000 متر در شمال که به زمینه‌ای خوش قواره و آماده ساخت شهرت دارند یافت می‌شود و تمامی متراژهای از 200 متر تا زمین 1000 متری داخل شهرک با امکانات کامل کنتور گاز و برق و آب هستند.

خرید زمین با جواز ساخت :

خرید زمین با مجوز ساخت و سند منگوله و سند دفترچه‌ای و زمین خوش قواره در شهرک‌های به نام و مطرح شمال از متری 600 هزار تومان تا 5 میلیون و بستگی به موقعیت و سندیت زمین در شهرک‌های ساحلی و جنگلی در ابعاد زمین 10 در 20 و 15 در 30 و… متفاوت است.

خرید زمین ساحلی با متراژ 200 متر تا 20000 متر که در متراژ‌های بزرگ و چند هزار متری را در موقعیت خاص و بکر زمین جاده به دریا و خرید زمین جنگلی با متراژ 200 تا چند هکتاری خواهید یافت و فارق از هر گونه تردید و نگرانی خرید زمین در شمال را می‌توان با اطمینان انجام داد.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

دریافت مشاوره رایگان

همه روزه و هر زمان